psychick: (THERE IS NO CRYING)
[personal profile] psychick

[16:38] Abby: SHAWN
[16:38] Abby: OH MY GOD
[16:38] Abby: I was poking around because I couldn't remember Bran Stark's name, and I saw that they'd started listign the ACTORS who will be in the HBO adaptation of the Song of Ice and Fire (oh my god oh my god)

[16:38] Abby: EDDARD STARK IS GOING TO BE PLAYED BY BOROMIR
[16:38] Abby: I mean Sean Bean.
[16:38] Abby: (No, I mean Boromir)
[16:38] Shawn: lol
[16:38] Abby: and LOOK at Jon Snow
[16:38] Abby: http://www.thelondonpaper.com/going-out/whats-new/theatre-interview-with-kit-harington-star-of-war-horse-at-the-new-london-theatre
[16:39] Shawn: Nice
[16:40] Abby: HAHAHA LENA HEADEY IS GOING TO BE CERCEI
[16:41] Abby: this guy is Tyrion: http://images.google.com/images?q=peter+dinklage&rls=com.microsoft:en-us&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&ei=CLWaS6TWMoP58AaLr92IDg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCkQsAQwAw
[16:43] Shawn: I need you to promise not to hit me before I make my next statement.
[16:44] Abby: I make no such promise
[16:44] Abby: I may have to hit you twice
[16:44] Shawn: lol.
[16:44] Abby: you have so read these books
[16:44] Shawn: I've never read it.
[16:44] Abby: don't even tell me SHAWN
[16:44] Abby: COME HERE
[16:44] Abby: I HAVE TO DO A SERIES OF THINGS TO YOU
[16:44] Abby: you've totally read A Game of Thrones and stuff
[16:44] Shawn: You promised not to hit me!!!
[16:44] Shawn: Nope.
[16:44] Abby: I swear I've seen you - I did not
[16:45] Abby: SHAWN WHAT AM I PLEASE HIT ME IN THE FACE MCBALLS
[16:45] Abby: I am lending them to you at once
[16:45] Shawn: Sure you did. In my solipsistic view of reality, you promised.
[16:45] Abby: you are not allowed to read any more fucking Robert Jordan until you have read George RR Martin
[16:45] Shawn: That's fine.
[16:45] Shawn: I won't be reading any more RJ until the next book comes out. ;)
[16:49] Abby: I am going to TAKE YOUR RJ AWAY FROM YOU until you have read these books
[16:49] Shawn: ROFL
[16:49] Abby: ...and possibly forever
[16:49] Abby: because I love you
[16:49] Shawn: ROFLMAO
[16:49] Abby: and I cannot bear to see you hurt yourself
[16:49] Shawn: That's fine. IT isn't RJ anymore anyway.
[16:49] Shawn: ;)
[16:50] Abby: IT DOESN'T MATTER
[16:50] Abby: MR. WINKY-FACE
[16:50] Abby: YOUR EMOTES WILL NOT SAVE YOU
[16:50] Meebo Message: Could not IM buddy
[16:50] Shawn: They protect me from your wrath.
[16:50] Shawn: And I taunt you with them
[16:50] Shawn: 8-Þ
[16:50] Abby: They protect your MOM from my wrath
[16:50] Abby: YOU are left shivering and naked before my ire!
[16:51] Shawn: lol.
[16:51] Shawn: Hey....btw - only you can be blamed for me not haveing read these books. Who hasn't lent them to me? I name you.
[16:51] Abby: MY FACE IS ABOUT TO LEND YOU
[16:51] Abby: MY FIST
[16:51] Abby: IN YOUR FACE
[16:51] Abby: B|
[16:52] Shawn: lol
[16:53] Abby: please make up a middle name and a last name because I am going to post this TO MY BLOG and I don't want to...have your identities shivering and naked before the internets.
[16:53] Shawn: lol.
[16:53] Abby: I like how you put a period after "lol".
[16:53] Shawn: I'm fine with being exposed as such. I am, after all, and exhibitionist.
[16:54] Shawn: I can't end even a pseudo-sentence without punctuation.
[16:54] Abby: I am going to call you Shawn What Am I Please Punch Me In The Face McBalls.
[16:54] Abby: Just fyi.
[16:54] Shawn: ROFLMAO!!
[16:54] Abby: It's a working title
[16:55] Shawn: I like it.

He'd BETTER like it, is all I'm saying. B|

Further info about HBO!Ice and Fire: http://girlwithremote.wordpress.com/2009/07/23/game-of-thrones-casts-sean-bean/ and http://girlwithremote.wordpress.com/2009/08/21/game-of-thrones-casting-continues/
From:
Anonymous( )Anonymous This account has disabled anonymous posting.
OpenID( )OpenID You can comment on this post while signed in with an account from many other sites, once you have confirmed your email address. Sign in using OpenID.
User
Account name:
Password:
If you don't have an account you can create one now.
Subject:
HTML doesn't work in the subject.

Message:

 
Notice: This account is set to log the IP addresses of everyone who comments.
Links will be displayed as unclickable URLs to help prevent spam.

Profile

psychick: (Default)
psychick

January 2012

S M T W T F S
1234567
89 1011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 21st, 2017 03:53 pm
Powered by Dreamwidth Studios